tisdag 21 oktober 2008

Att inte låta sej överramlas

Det finns vissa artister som jag tror att jag älskar. Men som jag aldrig tar mej tid att lyssna på. Jag tummar på realådornas skivor och är nästan på väg att köpa någon samlingsskiva. Men så ångrar jag mej och affären blir aldrig av.

En sådan artist är Mikael Ramel, som till Povel. Jag hörde honom på TV på åttiotalet och blev förtjust. På nittiotalet har jag vid flera tillfällen sneglat på honom, men aldrig kommit till skott. Jag vet inte varför. Han verkar ju bra.

Nyligen så sökte jag lite på hans namn och det visade sej att han släppte en ny skiva nyligen. Den finns bl.a. på iTunes. Längre än så lär jag inte komma.

Jag fick via tuben höra denna låt. Den är riktigt bra. Eller vad tycker ni? Vi får se om jag går längre än såhär.

Troligen inte.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar