onsdag 16 augusti 2006

Dåligheter

Vissa saker lyckas trots att det är dåligt. Så är det bara (fastslår jag härmed enväldigt).

Sådant som är dåligt och som samtidigt misslyckas behöver inte omnämnas. Nåden gäller även där.

Men ett stort mysterium är det när det undermåliga har oförtjänta framgångar. Jag tänker göra en lista på sådant jag finner inte hålla måttet, men som det ändå går alltför väl för. Listan tänker jag komplettera när jag kommer på nya saker. Om du vill tillägga något så gör gärna det i en kommentar.

Här är dom två första punkterna på min lista:
  • Microsoft. Behöver inte kommenteras tror jag. Alla borde förstå...
  • Låten "Hips don´t lie" med Shakira är just nu den mest spelade dåliga låten. Ibland förstår jag mig inte på skivköparna/ radiolyssnarna/ nedladdarna.

1 kommentar:

  1. Instämmer helt angående Hiås don't Lie. Den är...Urdålig. Ingen charm, inget liv, inget ös - ändå en superhit. :-(

    SvaraRadera